zondag 24 mei 2015

Vreemd gaan

Verandering van spijs doet eten, zegt men...
Ik stempel nu al zo'n jaar of 8 bijna uitsluitend met onze eigen SB stempels.
Daarbij stempel ik VEEL !
Niet alleen om veel voorbeelden te maken maar ook op de achterkanten van de stempels voor de KITs.
De laatste tijd heb ik daarom gewoon de behoefte om eens vreemd te gaan.
Om ook eens te spelen met andere stempels.
Deze keer heb ik daar eens stempels van KiCo voor gebruikt. Het vliegtuigje is een clear stempel.
Met de zomer in het vooruitzicht en de prachtige zonnige dag vandaag kreeg ik echt zin in dit zomer strand tafereeltje.
Wel op SB karton met StazOn gestempeld en met mijn vertrouwde Memento markers ingekleurd.
Ben nog niet helemaal van mijn geloof gevallen hoor.


Groetjes Ank

4 opmerkingen:

Ballie (Bennarda) zei

heel erg mooi, weleens fijn , vreemd gaan met stempels.
Groetjes Ballie

Anjas-Artefaktotum zei

So funny, dear Ank, I love colors, design and the humorous expression.
Groetjes Anja

Ivonne de Jeer zei

In een zijstraat kom je soms verrassende dingen tegen Ank,zo zie je maar weer.

Wel altijd terug komen op je hoofdweg hoor.

Warme groetjes,
Ivonne de Jeer

The Mocket zei

Leuk gemaakt! En zo ga ik als lid van het designteam van KiCoStamps weer vreemd met SB en zo is de cirkel rond😉