vrijdag 8 mei 2015

Samen met KiCo

Gisteren was onze Julia echt jarig, morgen viert ze haar verjaardag.
En omdat haar verjaardagskaart nu hangt te pronken op de beurs in Goes, heb ik maar een nieuwe kaart voor haar gemaakt.
Deze keer een stempel van KiCo, het gezicht van het meisje, erbij gebruikt.
Ik ben helemaal fan van deze stempel, getekend door Marja de Visser.
Slingers en txt zijn van onze eigen SB KIT 151


Ik ben begonnen met een masker maken van het meisje.
Dit masker heb ik even op mijn SB karton A6 kaart geplakt om te bepalen waar ik het feesthoedje met een watervaste Sharpie moest tekenen.
De punt van het hoedje getekend en toen het masker eraf gehaald om de onderkant van af te tekenen.
Een stukje masker papier over het hoedje gelegd, over getrokken, uitgeknipt en op het hoedje geplakt.
Daarna de stempel van het meisje gezet.
Wat lijntjes in de haren bijgetekend.
Ik heb alles gekleurd met Memento markers.
Ook de achtergrond en hier de kleuren met mijn vingertop wat door elkaar gesmeerd voordat de inkt droog was.
Hier en daar nog een wit accentje met een witte Sharpie paintmarker gezet.

groetjes Ank

2 opmerkingen:

Ellen zei

Felicitaties voor de jarige Juul
En voor oma die zo'n mooi kaartje heeft gemaakt

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ook deze is zo gaaf Ank en de combinatie van stempels is zo mooi en leuk gedaan. Erg mooi mijn gezichtje weer totaal anders te zien. Groetjes

Marja