zaterdag 24 augustus 2013

Sneek preview

Volgende week zondag, 1 september komen er weer nieuwe stempels uit.
Ons designteam heeft zelden zo weinig moeite gehad om voorbeelden te maken.
Dat wil al wel wat zeggen over het " gebruiksgemak " van deze stempel.
Nog 1 weekje geduld en hier alvast een klein tipje van de sluier.

groetjes Ank

vrijdag 23 augustus 2013

oei het is TE leuk

Nog maar eentje met alcohol inkt op Stampinback karton.... om het af te leren hahahaha
Wat is dit toch leuk om te doen !!!

groetjes ank

donderdag 22 augustus 2013

Geen Yupo

Yupo.....kennen jullie het ?
Ik dus niet maar je hoort en ziet het nu overal op internet dus heb ik hier en daar wat rond gekeken en opgezocht wat het voor spul is.
PAPIER dus met een bijna niet poreus laagje. Ik vond het nogal prijzig ook.
Dus eigenwijs als ik ben ga ik geen Yupo kopen maar kijken of die leuke techniekjes ook een beetje op ons eigen SB karton werken want dat heb ik genoeg en is stukken goedkoper.
Nu zul je mij nooit horen zeggen dat SB karton hetzelfde is als Yupo want dat is niet zo.
SB karton is wel gecoat en niet heel poreus maar wel iets poreuzer dan Yupo naar het schijnt.
Afijn....even zitten stoeien met alcohol inkt en SB karton en zie daar........

groetjes Ank

woensdag 21 augustus 2013

inspiratie

Natuurlijk word ik ook geïnspireerd door jullie kaarten.
Zoals de kaart van Anja Martens  op de SB facebook groep.
Mijn kaart lijkt er in de verste verte niet op maar het idee komt er wel vandaan.
Ik heb oa een spetter stempel gebruikt en de paint smudge stempel bovenaan.
Ik heb deze met distress gestempeld en met water bespoten om de inkt naar beneden te laten druipen.
Groetjes Ank

maandag 19 augustus 2013

Copy Cat

Na-apen....soms vind ik een kaart die ik op bijvoorbeeld Pinterest zie zo mooi dat ik hem na wil maken met onze eigen stempels.
Vaak pakt zo'n kaart uiteindelijk toch helemaal anders uit.
In dit geval lijkt mijn kaart wel heel erg op mijn inspiratiebron maar daarom vind ik hem niet minder mooi.
Het kleine prentje was mijn voorbeeld.




Groetjes Ank

zondag 18 augustus 2013

Pearls on a string

Dit zijn toch wel 2 van onze oudste stempels.
Pearls on a string ( stampinback) onder elkaar gestempeld met een afgemaskerde baan ertussen en ingekleurd met Memento markers.
Hier en daar een crystal gem op de rondjes geplakt en een paar bij de tekst ( Stampinback )
Gemat op een bijpassende kleur blauw en op een witte vierkante dubbele kaart geplakt.

Deze kaart doet mee voor de StampinBack Card Challenge ( SBCC )
Stempels : StampinBack

Groetjes Ank

vrijdag 16 augustus 2013

zebra

De afdruk van de zebra was niet helemaal 100%.
Nu lossen we dat makkelijk op door de strepen die niet helemaal perfect waren met een Sharpie wat bij te tekenen.
En ja.......toen zat ik toch met die Sharpie in mijn hand...............zie hier het resultaat.

Groetjes Ank

zondag 14 juli 2013

Aquarel kaartje

Lekker geschilderd op aquarel papier en een kaartje van gemaakt.
Groetjes Ank

zondag 12 mei 2013

Moederdag

Vandaag werd ik verrast met een bijzonder cadeau.
Voor mij in ieder geval bijzonder.
Ik kreeg van mijn dochter een rubberwood houten snijplank.
Nu is dat op zich niet zo'n bijzonder cadeau misschien maar wat ze ermee gedaan had was wel bijzonder.
Op de achterkant van de plank had ze bij ons op de zaak door Fred een recept laten laseren.
Het recept komt uit een oud schriftje wat mijn moeder nog met de hand geschreven had.
Een heel dierbaar geschenk........een recept in mijn moeders handschrift vereeuwigt op een houten snijplank !
Het mooiste moederdag cadeau wat ik ooit heb gehad.

Groetjes Ank

zondag 17 maart 2013

giraffe

Vandaag een kaartje gemaakt met I Brake stempels en wax papier.

Groetjes Ank