donderdag 22 augustus 2013

Geen Yupo

Yupo.....kennen jullie het ?
Ik dus niet maar je hoort en ziet het nu overal op internet dus heb ik hier en daar wat rond gekeken en opgezocht wat het voor spul is.
PAPIER dus met een bijna niet poreus laagje. Ik vond het nogal prijzig ook.
Dus eigenwijs als ik ben ga ik geen Yupo kopen maar kijken of die leuke techniekjes ook een beetje op ons eigen SB karton werken want dat heb ik genoeg en is stukken goedkoper.
Nu zul je mij nooit horen zeggen dat SB karton hetzelfde is als Yupo want dat is niet zo.
SB karton is wel gecoat en niet heel poreus maar wel iets poreuzer dan Yupo naar het schijnt.
Afijn....even zitten stoeien met alcohol inkt en SB karton en zie daar........

groetjes Ank

2 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Het gaat prima op Stampinback karton! Erg mooie kaart geworden Ank

Anoniem zei

Ik lees net in de Art specially over lupo .Ik vind het ook vrij prijzig en ga dan ook altijd zoeken naar een alternatief. En kijk eens geweldig mooi!ik heb het stampinback papier en ga het gelijk uit proberen.fijn dat je het met ons wil delen Ank!

groetjes,
elisa