zondag 1 december 2013

omdat ik het niet laten kan.

Het werken met chloor op een stempel afdruk vind ik helemaal leuk.
Ik was niet de enige want het karamel kraft papier wat wij daarvoor gebruikte was niet aan te slepen en inmiddels niet meer verkrijgbaar. Op "gewoon" kraftpapier heeft chloor geen effect.
Dan maar even testen hoe het gaat met gekleurd linnen karton....
Ik heb voor deze kaart een nieuwe kleur, mosgroen linnenkarton gebruikt en ben zelf heel blij met het resultaat.
Ik heb meerdere kleuren geprobeerd en eigenlijk doet chloor het op alle kleuren wel leuk al zijn de effecten niet overal hetzelfde op.
Hier gestempeld met StazOn Jet Black, ontkleurd met chloor en wat witte accentjes gezet met een witte paint Sharpie.


Klik op de foto om hem te vergroten. 
Groetjes Ank

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooi effect zo!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Het is een kaart...dat weet ik, maar wat zou dit geweldig kadopapier zijn, zoals het er NU uitziet...(design verkopen Ank :-))