zondag 27 oktober 2013

Water color Crayons

Gisteren zag ik een super leuke tutorial van Hermine Koster op het Viva Las Vegas blog.
Toevallig heb ik de nodige materialen in huis behalve een micron pen maar die bleek goed te vervangen door de fine point van een dubbelpunt Sharpie.
Dank je wel Hermine voor deze super leuke tutorial !
Ik heb de kerstballen + tekst gebruikt van sheet 117 B voor de eerste kaart.
Voor de tweede kaart heb ik de kerstboompjes gebruikt van sheet 128 B en de tekst van sheet 117 B
Whahaha zie nu dat ik de zwarte spettertjes helemaal vergeten ben.
Toch nog maar even doen straks, dacht al dat ik wat miste.




Klik op de foto om hem te vergroten. 
Pin It! Groetjes Ank

2 opmerkingen:

Inge zei

Wat een mooie kaarten!!!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Zo'n mooi effect Ank...heb al heel wat op pinterest voorbij zien komen, aan dit soort inkleuren, dankzij Hermine's mooie tutorial