zondag 1 september 2013

Ik ben er weg van...

Nee ik ga niet op vakantie.
Ik ben helemaal weg van de rozen stempel die op ons nieuwe sheet staat.
De stempel is zo mooi gedetailleerd en heeft eigenlijk niets nodig behalve een mooie kleur inkt.
Inkleuren is niet eens nodig maar ik heb het bij deze kaart wel gedaan.
Ik heb hem afgestempeld met een nieuwe ColorBox inkt die ik om te proberen voor mezelf besteld heb.
Een watervaste inkt met alle StazOn eigenschappen in een mooi blikje en de kleuren zijn toch weer net even anders als die van StazOn.
In dit geval een mooie bruine kleur met een beetje een rode gloed, net wat lichter dan de bekende Timber Brown van StazOn. Ik was blij met het resultaat van kleur en gebruik.
Hhhhmmmm misschien toch wel wat voor in de winkel.....
Ik heb voor deze kaart een standaard maatje ( 9 x 10,5 cm ) SB stempel karton gebruikt.
De rozen heb ik ingekleurd met Distress Victorian Velvet, een mooie oud roze kleur.
De blaadjes een groen kleurtje gegeven met een Memento marker ( weet de kleur al niet meer )
Een reepje vellum gescheurd en daar de tekst op gestempeld.
Gemat op donker kraft cardstock daarna op spierwit en op een dubbele kraft papier kaart geplakt.


Groetjes Ank

1 opmerking:

Lia zei

Dat is inderdaad een prachtige kleur inkt.... en nee de kaart heeft verder niets nodig is prachtig zo!!!
groetjes Lia