donderdag 1 januari 2015

Let's Party

En toen was het zomaar ineens alweer de laatste dag van het jaar.
Ongelooflijk hoe snel dit jaar weer voorbij is gevlogen.
Wij wensen iedereen een geweldig, maar vooral veilig uiteinde
en voor 2015 de allerbeste wensen, een goede gezondheid en veel creativiteit.

2015 luiden we dan ook meteen in met de release van KIT 151
Deze kaart, net als die van vorige week, gemaakt met colorit en een stencil.

Mijn gezondheid heeft me op het einde van 2014 behoorlijk in de steek gelaten. Laten we hopen dat het in 2015 een stuk beter gaat zodat ik ook weer volop kan stempelen en de beloofde video voor jullie kan maken.


Deze kaart is tevens mijn bijdrage voor de januari  Stampinback Card Challenge. met als thema let's Party / feest.

Groetjes Ank


zaterdag 1 november 2014

November stampinback challenge

Deze maand is de herfst het thema van de 
Ik heb voor mijn deelname een eenvoudige kaart gemaakt.
De boom gestempeld met StazOn en met een spikkeltjes stempel de verschillende kleurtjes distress gestempeld als herfst blaadjes en ondergrond.
Het tekstje is een gratis stempel van de Craft Stamper.

Groetjes Ank

dinsdag 7 oktober 2014

zaterdag 13 september 2014

baby kaartje

Geboortekaartje gemaakt met Bister voor Senn, de kleinzoon van Ballie
.Hiervoor blauwe en groene Bister gebruikt omdat die kleuren  ook in het 
geboortekaartje zitten.
Deze kan maandag op de post.


Deze kaart doet mee aan de Stampinback card Challenge
Groetjes Ank

zaterdag 2 augustus 2014

Bister kaart

Deze keer de bloemblaadjes eens lekker roze gekleurd met memento markers.
De bold bloemen onderaan zijn met verschillende roze tinten fluid chalk gestempeld.
Ook hier weer gewerkt op een Bister achtergrond.
Normaal ben ik zo'n nieuwe hype altijd snel beu maar de Bister verveeld me nog steeds niet.
Al is het alleen al omdat het toch steeds een verrassing is hoe het uit gaat pakken.
De stempels zijn allemaal uit de Idiot flower KIT.

Groetjes Ank

maandag 14 juli 2014

" schilderijtje"

Voor het naar bed gaan toch nog even gestempeld.
Ik heb van deze voorstelling al een aantal A6 kaarten gemaakt in diverse kleuren maar wilde kijken of het ook groter kon en of het er dan ook nog mooi uit zou zien.
De stempels groeien immers niet met het formaat kaart mee.
Hier dus een nachtelijk landschap op een half A4 gemaakt.
Ik heb met Distress Black Soot en Chipped Saphire gewerkt.
En nu is het ondertussen hier ook nacht en hoogste tijd om naar bed te gaan.


Groetjes Ank

vrijdag 11 juli 2014

Challenge kaart van Patricia Kat

Deze kaart heeft Patricia gemaakt voor de Stampinback Card challenge.
Een super leuke kaart Patricia en bedankt dat je toch mee wilde doen door je kaart op mijn blog te laten plaatsen.


Groetjes Ank

vrijdag 4 juli 2014

Fashionista samen met Idiot flowers

Dit Bister achtergrondje had ik nog liggen en heb hier de Idiot Flowers voor de verandering eens gecombineerd met de Catwalk dames van de Fashionista KIT.
Dezelfde werkwijze als de andere Bister en chloor kaarten.


groetjes Ank

Be Amazed


Ik ben echt helemaal weg van de Bister achtergronden met daarop bloemen van de Idiot Flowers KIT.
Alles gestempeld met StazOn op een ondergrond van gele, rode en groene Bister.
De tekstjes zijn op een apart stukje karton gestempeld en opgeplakt.
De bloemen ontkleurd met Chloor en met een witte Paint Sharpie extra wit gemaakt.

Groetjes Ank

woensdag 2 juli 2014

Schilderijtje

Binnenkort gaan we weer een You Tube filmpje maken.
Voordat we werkelijk gaan filmen maak ik altijd eerst een " proefje" of meestal een aantal zelfs.
Deze keer heb ik mijn proefkaart ingelijst.
Een soortgelijke kaart  heb ik al eerder gemaakt en zit ook in mijn boekje en het is 1 van de kaarten waarbij ik heel vaak de vraag heb gekregen hoe ik deze gemaakt had.
Die uitleg komt dus binnenkort in een filmpje op You Tube maar bij deze alvast de proef versie in een lijstje.


Groetjes Ank